Jobb(igt)

De ringde halv sju från jobbet idag och undrade om jag ville komma och jobba, ville jag det? Nej, det ville jag faktiskt inte. Är så sjukt trött på det och de kan faktiskt hitta någon annan som kan jobba, någon som bor närmre och som inte behöver betala 60 kronor varje gång de skall dit och hem.
Nej, jag stannar hemma istället; stryker gardiner, städar rummet och rensar ut min garderob. Det låter väl som en bra idé?

Ska nog träffa Sofia i stan lite senare idag och det längtar jag efter!
Vi har varit vänner nu i runt sex år och det har gått snabbt som attan. Vi delar oförglömliga minnen och händelser. Vi har gått igenom mycket och det skulle jag vilja gå igenom igen om det skulle vara så.
Du bist alltid, my Bästbo <3


Kommentarer
Postat av: Christian

Va?!
Jag som trodde du med glädje betalade 60 kr för att få tillbringa en dag med dina härliga kollegor på Netto *ler brett*

Postat av: Anna

Hej! Tackar får lägga till dig i mina kontakter. visste ju inte du hade blogg tös!
Här har du länken:http://cillenl.webblogg.se/bloggdesign.html

2007-08-17 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback