torsdag

hey suprise, nu skriver jag igen ;) sitter nu och matplanerar, så om det nu är någon som läser mig blogg och känner sig nödsakad till att ge mig ett av era favoritrecept, så tackar jag såklart inte nej till det :D

Jonnyboy och jag har börjat att äta nyttigare nu, vi får se vad det leder till. Om det blir något reslutat eller om det är helt i onödan, men då ska man inte ha denna attityden. Det SKA gå framåt och neråt med vikten.

annars ska vi in till Banken idag och aktivera våra kontokort. se där! där går det framåt med vuxenpoängen ;)

Kommentarer
Postat av: Miss Piggie

Åh vad roligt att se någon ny :o

Söt blogg du har ^^

Skickar ut infon sen när jag har bestämt vad det blir för inloggning och lösen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback