Ferre

Det vankades fest i helgen hemma hos J, men det blev hemma hos A istället. A har precis flyttat in i sin nya lägenhet och jag säger bara; Oh my GOD vad fin hennes lägenhet är! Underbart mysig och härlig, där skulle jag kunna bo, helt säkert. Dock byggde de om på hennes toalett, så vi fick springa ner i källaren när vi skulle gå på toa. Undrar vad grannarna tyckte om att vi sprang upp och ner och tjoade och tjimmade =)

Vi pratade, drack och åt gott. Träffade gamla kompisar som jag inte sett på ett tag och det var mycket härligt. Därefter blev det utgång till Biljard och det tog ett tag innan vi kom ner dit. Det skulle handlas cigaretter hit och cigaretter dit. Kiosken som T skulle gå till först var stängd, så det blev upptäcksfärd genom hela Kristianstads City. Till slut så hittade vi en öppen kiosk och hon fick sina cigaretter. Tur var väl det, kan jag tänka mig^^

Nu var vi på väg ner till Biljard och inte helt oväntat fick jag visa leg =P Men men, jag har ju utseendet me mig, så jag skall ju inte klaga. Hängde där en stund och sedan blev det avfärd mot Harrys. Där har jag inte varit innan, så det var trevligt att gå till ett nytt ställe. Medelåldern var väl lite högre än vad man är van vid, men det var kuligt!

Igår vad jag hemma hos mormor&morfar och det glädjer mig att min mormor är på bättringsvägen! En mer underbar och mer tålig kvinna får man leta länge efter ;)

Jag var på ungdomsmottagningen idag för att få ut nya p-piller och eftersom jag skulle få ut dem innan min birfday (28:e) och gratis, så fick jag gå till en annan kvinna där och, HERREMINJE vad jag inte gillade henne. Ville bara gå därifrån. När hon sedan började prata om den "nya sortens klamydia" höll jag på att dö alltså. Hon såg så skygg ut och sedan berättade hon om detta, haha! Dagens bästa!

Ska nu jobba tre dagar till på schema och sen börjar skolan på tisdag (a.k.a my birfday, kan inte sägas för ofta =P)
Nu vankas det mat, så hejhej och på återseende(skrivande)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback