Välkomna!

Välkomna hit till min nya blogg!

Här är det då planerat att jag skall skriva ner vad som händer i mitt liv och dylikt. Sannerligen mycket intressant. Det tar väl ett litet tag innan jag kommer på vad och hur man skall göra & skriva.
 
Mitt liv under denna sommaren har mest bestått av att jobba, jobba och åter jobba. Roligt, men även lite småtrist emellanåt, men vad kan man begära? Jag får pengar, nya vänner och mer arbetslivserfarenhet. Även om det inte är inom "mitt" område, pluggar till lärare, så fixar det väl sig någongång =P
 
Igår hade jag sannerligen en mycket rolig och intressant dag. Jag träffade Christian klockan tolv nere på stationen och det första man hör är ett väldigt glatt och underbart "Tjena bruden!" Det värmer när man hör det, särskilt när man sitter nere på jobbet i kassan och har skittråkigt, så kommer han in och lyser upp den trista vardagen!

Vi gick sedan och käkade lite, gick rundor på stan, visade vägen ner till Tivoliparken och diskuterade allt mellan himmel och jord. Det roliga och det som var så härligt var att jag kände att jag verkligen kunde koppla av och vara mig själv när jag pratade och umgicks med honom. Det är en väldigt härlig känsla. Jag vet med mig att jag har svårt att koppla av och vara mig själv, men när vi pratade så.. Fantastiskt!

Ni som nu undrar vem denne Christian är får väldigt gärna gå in på hans hemsida;
http://www.dunderbar.com och kika. Lämna gärna ett spår i hans gästbok med =)   

Byebye och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Christian

Tjena bruden!!! *vinkar glatt*
Vet du om att jag älskar dig...du är en underbar kompis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback