Alltid lika

svårt att komma på en rubrik...

Det här med mitt bloggande går i perioder, men nu när jag bara har två dagar kvar i skolan och sedan blir arbetslös så blir det nog ännu mera bloggande^^

Senast var jag och Jonny i Paris och då hotade jag honom med om han inte friade till mig i Eiffeltornet så skulle jag kasta ner honom. Sedan kom jag på att jag således kommer att förlora Jonny & spoilera evetuella frierier i framtiden, så jag lät bli ;) Men den 081216, så förlovade vi faktiskt oss och det är ju ett steg på vägen! ;)

Vi har även flyttat ihop i en liten lägenhet på "cirka" 40 kvm utanför Lund i och med Jonnys skola.
En liten uppdatering, mer kommer gott folk, kan dock inte säga när.

Over and out, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback